Eurosport Snooker Blog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a snookervilág eseményeiről. E1kicsiblog.jpg

Friss kommentek

  • RH_GR_TR: Húú, én nagyon béna vagyok a valóságban :) , de ... :) A továbbiakat szerintem beszéljük meg a Facebookon, hiszen... De oda ír... (2012.07.17. 18:14) Tippjáték végeredmény
  • buzzz: A 3 óra snooker az játékot jelent velem, ha kéred. (2012.07.17. 16:00) Tippjáték végeredmény
  • RH_GR_TR: Csak nem akartam sok ponttal nyerni :)))))))) , azért írtam Trumpot :DDDDDDDD Ez a 3 óra micsoda? :) Ha szabad választani, akko... (2012.07.17. 15:53) Tippjáték végeredmény
  • buzzz: @RH_GR_TR: Fél éjfélt mondtam :) (2012.07.10. 17:14) Női snooker
  • RH_GR_TR: Nem is kell ide 15 perces szünet, elég egy respotted black elvesztése, egy már megnyert frém elvesztése (idézném Walden és Perry... (2012.07.10. 15:39) Női snooker
  • Utolsó 20

Facebook

Címkék

Ronnie vagy nem Ronnie?

2012.05.02. 23:29 buzzz

Kialakult az elődöntő mezőnye a világbajnokságon.

Ronnie O’Sullivan 13-10-re legyőzte Neil Robertsont. Az eredmény mutatja, hogy a hatalmas rangadó helyett simább meccset játszott a két világbajnok. A második szakaszban O’Sullivan remekelt, és a harmadikban, ha lehet, még jobban játszott. Külön kiemelendő a 20-dik frame-ben lökött 100-as break-je, melyet 5 perc 23 másodperc alatt hozott össze. 30 lökésre volt szüksége, ez azt jelenti, hogy 11 másodperc alatt maradt a két lökés között eltelt idő. Brutális.

 

ronnieo.jpg

 

Tovább

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosport-snooker.blog.hu/api/trackback/id/tr844485461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása