Eurosport Snooker Blog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a snookervilág eseményeiről. E1kicsiblog.jpg

Friss kommentek

  • RH_GR_TR: Húú, én nagyon béna vagyok a valóságban :) , de ... :) A továbbiakat szerintem beszéljük meg a Facebookon, hiszen... De oda ír... (2012.07.17. 18:14) Tippjáték végeredmény
  • buzzz: A 3 óra snooker az játékot jelent velem, ha kéred. (2012.07.17. 16:00) Tippjáték végeredmény
  • RH_GR_TR: Csak nem akartam sok ponttal nyerni :)))))))) , azért írtam Trumpot :DDDDDDDD Ez a 3 óra micsoda? :) Ha szabad választani, akko... (2012.07.17. 15:53) Tippjáték végeredmény
  • buzzz: @RH_GR_TR: Fél éjfélt mondtam :) (2012.07.10. 17:14) Női snooker
  • RH_GR_TR: Nem is kell ide 15 perces szünet, elég egy respotted black elvesztése, egy már megnyert frém elvesztése (idézném Walden és Perry... (2012.07.10. 15:39) Női snooker
  • Utolsó 20

Facebook

Címkék

Csak hét kiemelt maradt Wuxiban

2012.06.28. 12:02 eurosport hungary

Ahogy várható volt, sok meglepetés született az első fordulóban. Kiesett, sőt kizuhant Robertson, Murphy, Ding és Lee, valamint szorosabb meccseken kikapott Maguire és Carter is. Gould és Higginson búcsúja nem tartozik a valódi meglepetések közé, hiszen Gouldtól az utóbbi időkben az a meglepő, ha megnyer egy meccset, Higginson meg nem is lett volna kiemelt, ha Higgins elindul.

Jamie Burnett sets up Neil Robertson clash in Round 1 of 2012 Wuxi Classic snooker event

Tovább

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosport-snooker.blog.hu/api/trackback/id/tr624616503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása