Eurosport Snooker Blog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a snookervilág eseményeiről. E1kicsiblog.jpg

Friss kommentek

  • RH_GR_TR: Húú, én nagyon béna vagyok a valóságban :) , de ... :) A továbbiakat szerintem beszéljük meg a Facebookon, hiszen... De oda ír... (2012.07.17. 18:14) Tippjáték végeredmény
  • buzzz: A 3 óra snooker az játékot jelent velem, ha kéred. (2012.07.17. 16:00) Tippjáték végeredmény
  • RH_GR_TR: Csak nem akartam sok ponttal nyerni :)))))))) , azért írtam Trumpot :DDDDDDDD Ez a 3 óra micsoda? :) Ha szabad választani, akko... (2012.07.17. 15:53) Tippjáték végeredmény
  • buzzz: @RH_GR_TR: Fél éjfélt mondtam :) (2012.07.10. 17:14) Női snooker
  • RH_GR_TR: Nem is kell ide 15 perces szünet, elég egy respotted black elvesztése, egy már megnyert frém elvesztése (idézném Walden és Perry... (2012.07.10. 15:39) Női snooker
  • Utolsó 20

Facebook

Címkék

A világranglistáról

2012.05.15. 12:27 buzzz

Nem szeretem a világranglistát. Borzasztóan konzervatívnak tartom. Miért kell közel két éves eredményeket is alapul venni hozzá? Mi köze van egy játékos jelenlegi állapotához annak, hogy másfél évvel korábban elődöntős volt egy versenyen?

A világranglista nagyon erősen védi a top 16-ot. Nem könnyű bekerülni, de kiesni még sokkal nehezebb. Ott van például Martin Gould. Októberben jutott be a legjobb 16 közé. Azóta a pontszerzőkön négyszer kiesett az első körben, és kétszer jutott be a második fordulóba. Tovább egyszer sem. A PTC tornákról fel tud mutatni két elődöntőt és egy elbukott döntőt. Ennyi. És ezzel a teljesítménnyel nemhogy kiesett volna a top 16-ból, hanem még javított is a helyezésén.

Tovább

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosport-snooker.blog.hu/api/trackback/id/tr34512473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RH_GR_TR 2012.05.15. 13:00:45

Én egyetértek a felháborodással, de szerintem ez már késői, hisz nagyon tervezik a pénzes világranglistát (ami a PTC Order of Meritnél használatos) bevezettetni.
Azt se felejtsük, hogy oké Gould, de Ronnie a következő szezonban tuti megússza a selejtezőt, mert vb-t nyert, de Ronnie a 10/11-es szezonban mit csinált? 2 döntő, s 2 negyeddöntő, s így tudott valahogy top16-os lenni az előttünk lévő szezonban (oké, idén erősebb, akaratos volt, de azért is...). Az ember szemét szúrni tudja.

Jó lenne egy teniszes alapelv, hogy csak egy év/szezon legyen világranglistához mérvadó.
Régebben azért is osztottak pontot a snookerben, ha valaki igazoltan kihagy egy tornát. Legalább ez megszűnt. Mire fel kapott ugyanis régen valaki? Mert tudott szerezni egy hivatalos papírkát, hogy ekkor beteg voltam, s nem tudtam elindulni X tornán?

A kiemelésről: úgy gondolom, a tornán az első 4 kiemelt (alapeset: 1 címvédő, 2 világbajnok, 3 világelső, 4 világranglista második) az legyen meg, többit meg sorsolják. Jó dolog tudni előre a vb főtábláját, de amikor egy évig "kőbevésett" világranglista volt, akkor már mondjuk a 2006-os vb végén tudtuk a 2007-es vb főtábláját. Ami jó, mert tudtuk, milyen 2. körös csemegék lehetnek, de akkor is, túl kiszámítható. Legyen meg az igalom. E szemszögből a PTC tetszik. :)

U.i.: remélem Mr. Hearn levele lefordítva posztolásra kerül. :)

buzzz 2012.05.15. 16:17:25

Azt hiszem, mindegy, hogy mi itt Magyarországon mikor háborodunk fel :)

Ronnie-nak a tavalyi teljesítményével ki kellett volna esnie.

A kiemelési ötleteiddel egyetértek, esetleg még a UK győztesét, a Masters bajnokát, vagy a vb-döntőst is ki lehetne emelni.

RH_GR_TR 2012.05.18. 12:46:05

Nem rossz ötlet szerintem ez, de szerintem a világbajnokság döntőse maximum a vébén kaphatna jutalmat előző évi teljesítményéért.

Az is jó lenne, ha nem lenne fix kiemelési lista, hanem olyan wimbledonosan, mixeljék a korábbi eredményekkel.

buzzz 2012.05.18. 13:10:30

Szinte minden jobb lenne, mint a mostani rendszer :)
süti beállítások módosítása